Monday, December 5, 2022

Regjimi Iran shkatërroi 100,000 antenat satelitore

E Diel, 24 Korrik 2016

NCRI – Regjimi iranian shkatërroi 100.000 antena dhe marrës satelitore të dielën, si pjesë e një goditje së gjerë kundër pajisjeve të ndaluara, njoftuan mediat shtetërore.
Ceremonia e shkatërrimit u zhvillua në Teheran në prani të Mohammad Reza Naghdi, kreu i milicisë së Basij së regjimit iranian, i cili paralajmëroi ndikimin e televizioneve satelitore në shoqëri.
“E vërteta është se shumica e kanaleve satelitore … devijojnë moralin dhe kulturën e shoqërisë,” tha ai në këtë ngjarje, sipas Basij News.

“Ajo që këto televizione kanë arritur në të vërtetë është rritja e divorceve , varësisë dhe pasiguria në shoqëri.”
Sipas ligjeve fundamentaliste të regjimit iranian, pajisje satelitore janë të ndaluar dhe për ata që e shpërndajnë, përdorin, ose riparojnë atë mund të gjobiten deri në $ 2,800 (2,500 euro).
Policia e regjimit iranian bastis rregullisht lagje dhe konfiskon antenat nga çatitë, raportoi të dielën AFP.
Ministri i kulturës së regjimit Ali Jannati pranoi të premten se shumica e iranianëve të vazhdojnë të shikojnë kanale satelitore
“Reformimi i ligjit është shumë i nevojshëm për ndalimin e përdorimit të satelit është rreptësisht e ndaluar, por shumica e njerëzve e përdorin atë,” tha Jannati.
“Kjo do të thotë se 70 për qind e iranianëve shkelin ligjin” nga zotërimi i antenës satelitore, shtoi ai, sipas AFP.
Naghdi tha të dielën: “Shumica e këtyre kanaleve satelitore, jo vetëm dobësojnë themelet e familjeve por edhe të shkaktojë ndërprerje e arsimit të fëmijëve të cilët janë nën ndikimin e sateliti kanë sjellje të pahijshme.”
Regjimi ka qenë duke punuar shumë për të bllokuar qasjen e iranianët ‘në stacionet televizive satelitore nga zhurma e sinjaleve. Ajo ka për qëllim të parandalojë njerëzit e Iranit të bëhen të ndërgjegjshme për sjelljen e skandaloze dhe të poshtër brenda dhe jashtë Iranit, ose të jetë të informuar për protestë anti-qeveritare, greva dhe aktivitete të tjera nga ana e Rezistencës iranian.
Në korrik 2015, një klerik iranian, Mullah Amir Ahmadi, i tha televizionit shtetëror Iranian se : “Televizioni Satelitor është më e rrezikshme se sa një bombë atomike.”
Ai pohoi se kanalet satelitore kanë shkatërruar mënyrën se si njerëzit mendojnë, dhe ai u bëri thirrje zyrtarëve të regjimit për të nisur kanale të reja satelitore pro-regjimit për të luftuar ndikimin e kanaleve satelitore anti-regjimit.
Pavarësisht goditjes rregullta për shikuesit satelitore, prodhuesit dhe shpërndarësit, zyrtarët të regjimit e kanë pranuar se një numër në rritje i iranianëve po shikojnë kanalet televizive satelitore në Iran.
Kreu i çështjeve kulturore në trupat e Gardës Revolucionare Islame të regjimit (IRGC) ka thënë më 29 janar 2015 se mbi 60 për qind e iranianëve shikojnë kanale televizive satelitore.
Zyrtarë të lartë të regjimit kanë pranuar se 40 për qind e familjeve iranianë kanë qasje të kanali satelitor opozitës Simay Azadi.
Operativë nga Evropa, të njohur si jo fitimprurëse channel 24/7 i opozitës iraniane Simaye Azadi, ose “Televizioni Kombëtar i Iranit (INTV), transmeton lajme dhe informacione të iranianëve në mbarë botën nëpërmjet satelitit dhe internetit.
Regjimi ka rritur censurë në internet, duke bllokuar rreth pesë milionë faqet të internetit të dedikuar për artet, çështjet sociale dhe lajme dhe filtrimin e përmbajtjes së bloget dhe mediave sociale. Ajo gjithashtu arrestoi shumë aktivistë të internet brenda Iranit. Shumë e kanë kthyer INTV si një mjet për marrjen e informacionit të vërtetë pa u gjurmuar.
INTV ka luajtur një rol të veçantë në thyerjen e censura të mullahët duke siguruar popullin iranian me lajmet të pacensuruar dhe rrjedhjen e informacionit.
Ajo është ndaluar në Iran për raportet që ekspozojnë shkeljen e të drejtave të njeriut përjetësuar nga mullahët dhe për ngritjen e vetëdijes në mesin e miliona iranianëve të fondamentalizmit të regjimit, shtypjen e pakicave etnike, ndërhyrje në punët e vendeve të tjera, veçanërisht në lidhje me mbështetjen e tyre për terrorizmi në Siri, Irak dhe vende të tjera në rajon.
INTV jep lajme të vazhdueshme, lajme më të fundit, talk shows, pyetje të drejtpërdrejta , art dhe programe kulturore, programe të veçanta për të rinjtë dhe gratë, dhe satirë politike për miliona iranianëve në të gjithë Iranin të akorduar të shikojnë me mjetet e tyre satelitore. Zyrtarët e regjimit Iranian si rezultatë janë kundër rritjes së popullaritetit të këtij kanali.
INTV mbështetet kryesisht punën vullnetare të iranianëve në të gjithë botën dhe parashikon shpenzimet e tij vetëm përmes donacioneve të iranianëve brenda dhe jashtë Iranit, si dhe qytetarë të vendeve të tjera që mbështesin kauzën e të drejtave të njeriut dhe lirisë në Iran.
Gholamreza Khosravi, aktivist i organizatës Mojahedin të Iranit, PMOI (Mujahedin-e Khalq, MEK) të Popullit, u ekzekutua në Iran më 1 qershor 2014, me akuzën e “armiqësi kundër Perëndisë ‘për mbledhjen e informacionit dhe duke i dhënë ndihmë monetare për stacioni Sima-ye Azadi.